Üdvözlünk!
Hé Johnny!
Még nem vagy bejelentkezve!
Bejelentkezés

GYIK

Drágább-e a Hagymásbab.hu-ról rendelni, mintha az éttermet hívnám?
 
-Nem, ugyanazon az áron kapod meg az ételt, sőt! Alkalmanként ajándékokat is kaphatsz rendelésedhez, illetve egyedi akciókat is találsz oldalunkon, mely sehol máshol nem elérhető!
 
Hogyan tudok rendelni?
 
-Először válaszd ki, hova szeretnél rendelni, ezek alapján kapsz egy pontos listát a kiszállító éttermekről. A kiválasztott étterem adatlapján az ételeket egyszerűen csak rakd be a kosaradba, majd a "megrendelem" gombra tudod véglegesíteni rendelésedet. Rendelésedhez csak első alkalommal kell regisztrálnod, utána már könnyedén be tudsz jelentkezni e-mail címed, vagy Facebookod segítségével.
 
A rendelt ételhez tudok-e megjegyzést írni?
 
-Természetesen, miután kiválasztod az ételt, felugrik egy ablak, ahol meg tudod adni a kívánt mennyiséget, valamint instrukciókat adhatsz kedvenc ételed elkészítéséhez is. 
 
Hová tudok megjegyzést, iránymutatást írni a futárnak?
 
-Erre a rendelés véglegesítésénél, a pénztár oldalon van lehetőséged, a címed alatti boxba tudod beírni üzenetedet.
 
Mi történik a rendelés után?
 
-A rendelésedet egyből továbbítjuk az étteremnek, akik el is kezdik elkészíteni azt Neked! Erről Téged is értesítünk e-mailben, illetve profilodon, a rendeléstörténetben is meg tudod nézni előző rendelésedet. 
 
Lemondhatom-e a rendelést?
 
-Rendelésedet a megrendeléstől számított 5 percen belül mondhatod le, ellenkező esetben az étterem ki fogja szállítani azt Neked!
 
Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mail-t. Érvényes a rendelésem? 
 
-Minden esetben azt tanácsoljuk, nézd meg az oldalon a profilodnál a rendeléstörténetet és látod, mi az amit az étterem megkapott, vagy nem! Ha látod a rendelésedet, nem kell aggódnod, az étterem is megkapta. Ha nem látod, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 30 47 33 128-as számon, vagy e-mailben, az info@hagymasbab.hu címen! 
 
Biztosan készíti az étterem a rendelésem?
 
-Amennyiben kaptál visszaigazoló e-mailt, biztosan, ha az étterem nem igazolja vissza a rendelésedet, 10 percen belül értesíteni fogunk megadott elérhetőségeiden!
 
Miért kell regisztrálnom?
 
-Egyrészt megkönnyíted vele további rendeléseidet, másrészt pedig az étteremnek is pontos adatokat tudunk adni, hogy megrendelt ételeidet minél gyorsabban megkaphasd.
 
Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan kérhetek új jelszót?
 
-A bejelentkezés oldalon kattints az "elfelejtett jelszó" gombra, add meg e-mail címedet amivel regisztráltál és automatikusan küldünk neked egy linket, melyre kattintva megváltoztathatod jelszavad.
 
Késik az ételem, hol érhetem el az éttermet?
 
-A visszaigazoló e-mailben megtalálod az étterem telefonszámát, ha nem kaptál e-mailt, keress minket ügyfélszolgálati elérhetőségeinken! Kérjük rendeléskor vedd figyelembe az étterem átlagos kiszállítási idejét! Csúcsidőszakban és extrém időjárási körülmények között további késés is előfordulhat, erről az étterem tud bővebb információt adni az e-mailben küldött telefonszámon.
 
Hogyan lehet az ételeket és éttermeket értékelni, miért érdemes?
 
-Rendelésed kézbesítése után egy órával lehetőséged nyílik a rendelt ételeket és az éttermet értékelni. Erre fel is hívjuk a figyelmed egy e-maillel, valamint megteheted ezt profilodon, a rendeléstörténetnél. Erre a rendeléstől számított 7 napig van lehetőséged. Véleményeddel segíted a többi felhasználót, illetve az éttermet, hogy mi az, amivel meg voltál elégedve és mi az, amit esetleg jobban is tudnának csinálni. 
 
Észrevételeimet, kérdéseimet hová küldhetem?
 
Bármilyen észrevételedet szívesen fogadjuk e-mailben, az info@hagymasbab.hu címen és sürgős esetben 24 órán belül, egyéb esetben 14 napon belül válaszolunk is rá. 
 
Nem találok hozzám szállító éttermet!
 
-Igyekszünk az egész országban minél több éttermet elérhetővé tenni Számodra, de amennyiben tudsz hozzád szállító, oldalunkon nem szereplő éttermet, kérjük töltsd ki az alábbi linken található kérdőívet és felvesszük az étteremmel a kapcsolatot!
 
Hogyan törölhetem a profilomat?
 
-Sajnáljuk, ha így döntöttél, ebben az esetben jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak és 72 órán belül töröljük profilodat rendszerünkből.
 
Az egyéb szerződéses részleteket az ÁSZF-ben találod!
0